Prodesign team. Web developmentBusiness tools
Dobrodošli u Prodesign team, mesto gde strategija i dizajn postaju brend.
Naša digitalna rešenja imaju samo jedan cilj - da ubrzaju rast vašeg poslovanja.
ELEKTRONSKO ZAKAZIVANJE I UPRAVLJANJE TERMINIMA NIKADA NIJE BILO JEDNOSTAVNIJE
Obezbedite svojim korisnicima online zakazivanje termina
Zakazivanje termina nikada nije bilo jednostavnije
Uštedite vreme i unapredite svoje poslovanje uz naš sistem za online zakazivanje termina.
Omogućite klijentima da brzo i lako rezervišu usluge 24/7 – bez poziva, bez čekanja.
Vaši korisnici će vam biti zahvalni...
a i Vaši zaposleni
Zaboravite na telefoniranje, prelistavanje rokovnika u potrazi za slobodnim terminom za vašeg klijenta.


KAKO SISTEM FUNKCIONIŠE
4 jednostavna koraka
-
1
Izbor usluge
Kroz moderan prikaz, korisnik bira
uslugu koju želi kod vas -
2
Izbor termina
U okviru kalendara, vaš klijent bira
slobodne termine, datum i vreme -
3
Potvrđivanje
U zavisnosti od želje, ovaj proces može biti
ručno podešen ili potpuno automatizovan -
4
Dobar dan
Vaš klijent je kod vas u zakazanom terminu.
To je sve
Potpuna personalizacija sistema prilagođena
vašim zaposlenima i vašim korisnicima

Ponuda skrojena za preduzetnike
U potpunosti smo orijentisani podršci preduzetnicima.
Tako su i naši paketi pažljivo skrojeni za male biznise.
Osnovne karakteristike
Broj domena
Tehnička podrška
Obavezan sajt i domen
Rezervacija grupnih termina
Automatsko upravljanje obaveštenjima (SMS i e-mail)
Uvoz podataka o korisnicima
Višestruki obrasci za rezervaciju
Rezervacije grupnih sastanaka
Broj zaposlenih
Panel zaposlenih i klijenata
Kuponi za popust
Dodatne usluge (bundle)
Google analitika, Facebook piksel
Menadžment više lokacija
Fakture i porez
Ponavljajući termini
Uplate depozita
Prilagođeno trajanje usluge
Višejezična podrška
Online plaćanja
WooCommerce Plaćanja
Integracija (Zoom, G-Meet, MS Teams, LessonSpace)
Sinhronizacija Google kalendara
WebHooks (Zapier i MailChimp)
Linkovi za plaćanje
Lista čekanja
WhatsApp integracija
Paketi usluga
Resursi
Korpa za kupovinu
REST API
Dodatni troškovi implementacije
Starter
Standard
Pro
Elite
Da li je Ko može da koristi eTermin uslugu? dostupan fizičkim licima?
Usluga eTermin namenjena je isključivo pravnim licima i registrovanim preduzetnicima. Fizička lica ne mogu da postanu korisnici sistema, niti da koriste uslugu u lične ili nekomercijalne svrhe. Prilikom uspostavljanja saradnje, svaki korisnik mora biti registrovan u APR-u i potpisati ugovor, čime potvrđuje svoj pravni status i poslovnu svrhu korišćenja sistema.
Da li je korišćenje eTermin sistema moguće bez potpisivanja ugovora?
Ne. Bez obzira na to da li korisnik bira mesečnu, godišnju, dvogodišnju ili trogodišnju pretplatu – potpisivanje ugovora je obavezno. Ugovor definiše sve uslove korišćenja, obaveze obe strane i garantuje stabilnost i bezbednost poslovnog odnosa. Ugovor je pravno obavezujući dokument i predstavlja osnov za korišćenje eTermin usluge kao licenciranog proizvoda.
Koji modeli plaćanja su dostupni za korišćenje eTermin sistema?
U ponudi su tri osnovna modela korišćenja: mesečna pretplata, godišnja (ili višegodišnja) pretplata i kupovina licence za trajno vlasništvo. Pretplatni modeli omogućavaju fleksibilno plaćanje, dok kupovina licence pruža trajno korišćenje sistema bez mesečnih ili godišnjih obaveza. U zavisnosti od vaših potreba, naš tim može preporučiti optimalan model saradnje.
Šta podrazumeva kupovina licence u trajno vlasništvo?
Kupovina licence u trajno vlasništvo omogućava korisniku da koristi eTermin sistem bez vremenskog ograničenja i bez dodatnih troškova u budućnosti, osim eventualne tehničke podrške ako se korisnik za to odluči. Ova opcija je idealna za firme koje žele dugoročno rešenje bez mesečnih ili godišnjih obaveza.
Da li je moguće preći sa mesečne pretplate na godišnju ili trajnu licencu?
Da, prelazak sa jednog modela pretplate na drugi je moguć u bilo kom trenutku, uz aneks postojećeg ugovora. Korisnicima koji odluče da pređu na duži model obično se odobravaju popusti ili pogodnosti u skladu sa važećom cenovnom politikom. U momentu prelaska sa mesečne pretplate na godišnju, korisnik plaća proporcijalno-srazmernu cenu godišnje licence (za preostali broj meseci do kraja ugovone obaveze). Naš tim će vam pomoći da pređete na model koji najviše odgovara vašem poslovanju.
Šta se dešava ako korisnik želi da raskine ugovor pre isteka perioda?
Ugovorni odnos je obavezujući za ugovoreni period i njegova jednostrana obustava pre isteka roka nije predviđena bez posledica. U slučaju ranog raskida, korisnik je dužan da izmiri ugovorene obaveze do kraja ugovornog perioda. Korisnik je oslobođen plaćanja preostalih anuiteta ukoliko nastupe bitne promene politike pružanja usluge, sa kojima on nije saglasan (ova mogućnost je Zakonski definisana). Ukoliko imate opravdane razloge za prekid, preporučujemo da se obratite našem timu za pravna i komercijalna rešenja.
Da li eTermin funkcioniše kao samostalna aplikacija ili je moguće povezivanje sa postojećim sistemima?
eTermin je fleksibilan i može funkcionisati kao samostalan sistem za online zakazivanje termina, ali takođe omogućava integraciju sa drugim poslovnim softverima (CRM, ERP, e-mail sistemi itd.). Povezivanje zavisi od tehničkih uslova na strani korisnika, a naš tim pruža punu tehničku podršku prilikom integracije.
Da li postoji tehnička podrška i u kom obimu?
Tehnička podrška je dostupna svim korisnicima koji imaju aktivnu pretplatu ili održavanje u slučaju kupovine trajne licence. Podrška obuhvata pomoć pri radu, rešavanje tehničkih problema, kao i redovna ažuriranja sistema. Podrška se pruža putem e-maila, telefona i ticket sistema, radnim danima od 08:00-22:00, vikendom od 10:00-15:00h
Da li korisnici dobijaju obuku za korišćenje eTermin sistema?
Da, svim korisnicima je obezbeđena inicijalna obuka prilikom implementacije sistema. Obuka može biti organizovana online ili uživo, u zavisnosti od dogovora. Pored toga, dostupna je tehnička podrška, kao i detaljna dokumentacija i video uputstva za svakodnevno korišćenje sistema.
Kako se sistem ažurira i da li su ažuriranja uključena u cenu?
Za sve korisnike sva redovna ažuriranja sistema uključena su u cenu. Ažuriranja obuhvataju unapređenja funkcionalnosti, sigurnosne zakrpe i prilagođavanja zakonodavnim promenama.
Šta predstavlja dodatna cena implementacije?
Pod dodatnim troškovima implementacije eTermin rešenja za online zakazivanje podrazumevaju se troškovi prilagođavanja sistema potrebama korisnika, a prema dobijenim zahtevima, troškovi izdavanja licence za korišćenje rešenja kao i osnovna obuka zaposlenih lica za rukovanje programom (napredni nivo obuke za korišćenje programa se tarifira 45 Eur u dinarskoj protivvrednosti, po započetom satu realizacije naprednog stepena obuke).












Prodesign team