








profila
društvenih mreža
Obezbedite svojim profilima profesionalnog saveznika u domenu maksimalnog iskorišćavanja potencijala društvenih mreža. Dođite do svakog korisnika, zgrabite i nepuštajte ga.





Profesionalno vođenje društvenih mreža
Vođenje društvenih mreža pomalo izgleda jednostavno. Međutim, ukoliko ste ikada pomislili da je objavljivanje fotografije, video snimka ili sličnog sadržaja na profilu dovoljno da bi iskoristili maksimum koje ovi mrežni alati na internetu omogućavaju – prevarili ste se.

Mi smo svakodnevno na mrežama, i poznajemo potrebe i navike običnih korisnika mreža. Iskoristimo to.
Zajedno sa nama
Iskoristite potencijal
društvenih mreža
Danas, ako želite da vaši biznis profili na društvenim mrežama imaju uticaj, okupljaju vašu ciljnu grupu, rastu i na kraju krajeva podižu vaš brend i prodaju, neko ozbiljno mora da se bavi njima.

Nekada su kupci šetali, listali kataloge i na taj način se informisali o ponudama, a danas se lista instagram, facebook...

Slobodno možemo reći da danas ukoliko nemate jasno postavljen i definisan profil na društvenoj mreži - kao da ne postojite na njoj.

Odgovorno tvrdimo da ulaganjem u saradnju sa proDesign timom, vaši profili na društvenim mrežama će uticati na razvoj vašeg poslovanja.

Oglašavanje na Google-u? Može...
Za oglašavanje na Google Ads-u, potreban ti je gmail nalog, kreditna kartica kojom ćeš plaćati oglašavanje i web sajt. Za razliku od oglašavanja na drugim platformama (Facebook i Instagram), oglašavanje na Google-u nije moguće bez web sajta.
Bonus savet: Google voli dobre sajtove. Dobro optimizovan web sajt (brzina, sadržaj i mogućnosti) utiče na smanjenje klika na Google oglasima.
Google oglasi (Google AdWords) su najbolja i najrasprostranjenija platforma za online oglašavanje, koju je pokrenuo Google davne 2000. godine. Na Google-u se svakog meseca izvrši 12 milijardi pretraga, a pomoću Google oglasa možete zauzeti najbolje pozicije u Google pretrazi i doći do potencijalnih klijenata.
Naravno oglasi se ne prikazuju za sve upite na Google-u, već samo za one koje su relevantni i koje se tiču vašeg poslovanja.
ispitanika je izjavilo da je internet prvo mesto na kome traže informacije
ljudi mlađih od 25 godina je svakodnevno na internetu
ljudi starosti od 25 do 34 godine je svakodnevno na internetu
ljudi potraži informaciju o proizvodu na internetu, neposredno pre kupovine
kupaca je za proizvod koji su kupili prvi put čulo upravo na internetu
korisnika na internetu traži podatak o proizvodu pre njegove kupovine

Analiza profila i konkurencije
Treba pratiti trendove, jer vođenje društvenih mreža nije samo okačiti fotografiju sa tekstom u opisu, ono podrazumeva i praćenje konkurencije, kako domaće tako i strane, osmišljavanje strategije svakog meseca, za što zanimljivije objave, praćenje svetskih trendova i domaćih trendova, praćenje drugih Instagram, Facebook, TikTok, YouTube profila!

Od kvalitetne analize profila i konkurencije zavise i svi naredni koraci u postavljanju i vođenju profila.

Strategija razvoja profila
Nakon što smo sačinili sliku profila i analizirali konkurenciju, veoma važan korak je napraviti pravu strategiju razvoja profila. Ona nas svakodnevno usmerava u kom pravcu treba da idemo kada su aktivnosti profila u pitanju, kako bi imali najbolje moguće rezultate.

Prodesign tim će za vas generisati strategiju razvoja profila koja će u najkraćem vremenu dati najbolje razultate

Prepoznatljiv vizual vašeg profila
Vizual profila, odnosno njegov grafički prikaz je od izuzetnog značaja za Vaš profil. Osim što treba da bude prepoznatljiv, on mnogo govori o samom profilu – konkretno od njegovog kvaliteta zavise i prvi utisci posetilaca vašeg profila.

Posetioci su veoma kritični i "probirljivi". Potrebno je samo 5-7 sekundi da steknu pozitivan ili negativan utisak o vašem profilu.

Pravo vreme za vašu objavu
Možda ste mislili da je svako vreme idealno za plasman sadržaja na mrežu, ali to nije tako. Mi u proDesign timu, analiziramo interakcije posetilaca Vašeg profila, tako da za objavljivanje sadržaja na vašem profilu biramo samo “udarne termine”. Za ovo koristimo napredne mrežne alate i strategiju koja je rezultat proučavanja profila i vaših pratilaca.

Možda niste znali, ali izbor pravog termina za objavu može da poveća angažman korisnika i preko 100%.

Reklamiranje i analitika
Sve radnje koje smo preduzeli u radu sa profilom ne znače mnogo ako ne radimo redovne i sveobuhvatne analize učinka istih. Naš tim za vas priprema mesečnu analizu profila, aktivnosti publike, interakcije, realizaciju marketing kampanja i svih drugih pokazatelja, kako bismo sa sigurnošću mogli da sagledamo budući pravac delovanja kada je vođenje profila u pitanju.

Sveobuhvatna analiza je idealan pokazatelj rezultata uloženog rada u planiranje i realizaciju.




Mrežni marketing
Instagram reklamiranje
Maksimalno iskoristite svoj instagram profil da dođete do svakog potencijalnog korisnika vaših usluga ili kupaca. Uz profersionalnu podršku Prodesign tima, reklamiranjem na ovoj društvenoj mreži uspešno ćete:
Basic plan
Basic plan
- do 12 objava mesečno
- jedan video mesečno
- predlog dizajna
- pisanje osnovnog teksta za objave
- izlazak na teren jednom mesečno
Business plan
Business plan
- do 15 objava mesečno
- predlog dizajna
- fotografisanje i snimanje
- odgovaranje na poruke
- pisanje profesionalnog teksta za objave
- izlazak na teren do 3 puta mesečno
- snimanje reels-a
- detaljna analiza
- kreiranje Facebook / Instagram kampanja
- usluge dizajna van okvira društvenih mreža
Premium Plan
Premium Plan
- kreiranje marketing plana
- do 30 objava mesečno
- predlog dizajna
- odgovaranje na poruke
- pisanje profesionalnog teksta za objave
- izlazak na teren do 5 puta mesečno
- snimanje reels-a
- angažovanje influensera
- detaljna analiza
- kreiranje Google kampanja
- kreiranje Facebook / Instagram kampanja
- usluge dizajna van okvira društvenih mreža
- BONUS: održavanje websajta

Ukoliko želite detaljnije informacije u vezi sa predloženim paketima, ili imate dodatne zahteve u vezi ove usluge, pošaljite nam upit, a mi ćemo vas kontaktirati.
