Faq
Često postavljana pitanja
O U današnje vreme, nezamislivo je da niste prisutni na internetu, najvećoj globalnoj mreži. Istraživanja su pokazala da velika većina koja ima potrebu za kupovinom, potražnjom ili prosto radoznalošću, prvo ide na internet kako bi pogledali ono što traže. Ukoliko Vas tamo nema, šanse su Vam jako male da će se za Vas čuti ili da ćete prodavati svoje proizvode. Takođe, delovaćete mnogo ozbiljnije kao firma sa sajtom i potpunim informacijama klijentu.
ONaravno da možete. Bilo da je sajt mnogo star, da nešto na njemu funkcioniše ili da Vam se jednostavno više ne sviđa, mi možemo izmeniti u potpunosti izgled Vašeg starog sajta uz naše stručne predloge šta je neophodne dodati ili ukloniti, u skladu sa Vašim poslovanjem i potrebama.
O Ovo je jedno od najčešćih pitanja koje nam se postavlja. U narodu se kaže, što je brzo, to je i kuso. Izrada sajtova može da zavisi od mnogo faktora, od same veličine, sadržaja i kompleksnosti projekta. Svakako, vremenski rok se utvrđuje na početku rada sajta i o tome ćete biti obavešteni u startu.
O Pored samog web sajta (odnosno fajlova izrađenog sajta), neophodno je da obezbedite još dve stvari da bi on bio vidljiv na Internetu: domen i hosting.
Domen je, najprostije rečeno, adresa ili ime Vašeg sajta.
Hosting je, najprostije rečeno, prostor koji iznajmljujete za postavljanje svog sajta. Možete ga zamisliti kao udaljeni hard disk koji ste zakupili na određeno vreme.
Prodesign tim koristi samo proverene hosting usluge.
O Skraćenica CMS označava Content Managemet System, odnosno, u prevodu, Sistem za upravljanje sadržajem. U najširem smislu, odnosi se na svako rešenje koje omogućuje laku klasifikaciju, organizaciju, povezivanje i svaki drugi oblik uređivanja sadržaja. Što se izrade sajtova tiče, nas najviše interesuje šta predstavljaju Web CMS rešenja, s obzirom da je temeljna primena CMS – a danas baš u dinamičkom kreiranju web stranica nove generacije.
O Digitalni marketing obuhvata sve marketinške aktivnosti koje se odnose na korišćenje elektronskih uređaja ili interneta. Preduzeća koriste razne digitalne kanale, poput pretraživača, društvenih mreža, e-pošte i drugih veb lokacija kako bi se povezali sa trenutnim i potencijalnim kupcima.
Dok tradicionalni marketing može postojati u štampanim oglasima, telefonskoj komunikaciji ili ličnom kontaktu, digitalni marketing se odvija elektronski i putem Interneta. To znači da postoji beskonačno mnogo mogućnosti za brendiranje, uključujući e-poštu, video, društvene mreže, marketinške aktivnosti zasnovane na veb sajtu itd.
Budući da digitalni marketing ima toliko mnogo mogućnosti i strategija povezanih sa njim, možete biti kreativni i eksperimentisati sa različitim marketinškim taktikama i različitim budžetima. Pomoću digitalnog marketinga takođe možete koristiti razne analitičke alate da biste pratili uspeh i ROI (Return Of Investment) svojih kampanja, i to neizmerno više nego što to možete sa tradicionalnim promotivnim sadržajem, kao što su bilbordi ili štampani oglasi.

Imate dodatno pitanje? Nema problema
Kontaktirajte nas
Biće nam drago da pomognemo u rešavanju svih dilema
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.